Loading Loading...

Charging site Liljeholmstorget Galleria Parkering Subscribe to updates for this charging station

Nybohovsbacken 40, Stockholm, 117 63, SWEDEN
Get directions

Contact name:
Telephone:
Email:
Owner:
Operator:
Directions:
Location coordinates:
59.309437 [N 59º 18' 33,9732"]
18.022084 [E 18º 1' 19,5024"]
Comment: 4 platser på respektive övre och undre våning. 8 platser totalt.
State: Active [info]
Access: Public [info]
Usage model: Dedicated
Parking rates: 2 timmar gratis parkering varje helg. 2 timmar gratis parkering vid köp hos ICA Kvantum eller Willys Hemma. Minsta belopp 100 kronor.
Parking hours: Garaget är öppet varje dag kl 06.00-22.30 och sköts av Parkman.
Number of parking spaces: 8
Added: den 6 mars 2016
Updated: den 19 maj 2017 12:18
Info source:
Subscribe to updates for this charging station Subscribe to updates for this charging station

Back to map Back to list

2017-11-19 21:24:01
  • Gratis och någorlunda snabb laddning.
    2017-09-16
  • Laddning fungerar men går långsamt så skulle gissa på 3kw
    2016-07-26
  • Nu med tydlig dedikerad skyltning för EV-bilar!
    2016-05-10
  • Hoppas skylten ger effekt.
    2016-04-02
  • Found a eu-socket on the pillar beside the charing boxes. This was on the lower level.
    2016-03-12
  • 2016-03-07
  • 2016-03-07
Have you been to this charging site and tried charging? How did it go? Please write your experience here - it may help others to plan their trip.
Mattias visited on den 15 november 2017 and would like to share the following

Den högra stolpen lyste rött idag, dvs 2/4 uttag tillgängliga. Har felanmält.

Charged without problems | 🚘Tesla Model S | 🔌Type 2 Outlet 0kW


Grimmy visited on den 21 september 2017 and would like to share the following

Parkerade på övre plan med ca 1/4 laddning kvar. Stoppade i laddsladden i stolpen och sedan i bilen. Fick en chock då bilen visade 0 km i räckvidd på el och en ovanligt lång laddtid. Lämnade bilen i ca 15 minuter och när jag kom tillbaka hade jag fått 2 km laddning. Bilen fellarmade ej och rullade iväg som vanligt. Noterade att jag delade laddstolpe med en annan hybrid. Ser i inläggen nedan att effekten delas på stolpen och att man då får ca 8 A vardera. Troligen berodde ovanstående på att jag har min bil inställd på 16 A laddning och när jag endast fick 8 A så ballade bilen ur och började om från början.

Charged with problems | 🚘VW Passat GTE | 🔌Type 2 Outlet 0kW


Anton Lindén visited on den 16 september 2017 and would like to share the following

Inledningsvis delade jag laddstolpen med en hybrid. När jag den åkte iväg ökade laddhastigheten (skulle chansa på att det var 11kw då). Enkelt och smidigt.

Charged without problems | 🚘Renault Zoe | 🔌Type 2 Outlet 0kW


H.Kim visited on den 10 augusti 2017 and would like to share the following

Laddningen på bottenplanet. Fungerade bra när jag var ensam om uttaget. En laddhybrid dök senare upp och tog det andra uttaget. Fick då ett felmeddelande om "laddningsfel". Märkligt.

Charged with problems | 🚘Hyundai Ioniq Electric | 🔌Type 2 Outlet 0kW


Per-Ola visited on den 16 maj 2017 and would like to share the following

Nedre plan avstängt för laddning. Ingen skylt om hur länge:-( Vidare så är jag tveksam till att man kan ladda med 10 A. Är det en bil på laddstolpen får man 16 A men med två bilar tror jag att det bara blir 8 A.

Charged with problems | 🚘Mitsubishi Outlander PHEV | 🔌Type 2 Outlet 0kW


Daniel visited on den 9 maj 2016 and would like to share the following

Nu har de satt upp en väldigt tydlig skyllt med information om endast laddning och parkering för EV bilar. Inga fosilare som vågade ställa sig där nu :)

Charged without problems | 🚘Mitsubishi Outlander PHEV | 🔌Type 2 Outlet 0kW


Daniel visited on den 2 april 2016 and would like to share the following

Laddade på nedersta planet. Fungerade utmärkt. Finns tydlig skyllt att platserna är tilldelade bilar som står och laddar, men dessvärre verkar folk inte bry sig. Laddningen krävde inget kort eller dylikt och det togs inget extra för elen. Perfekt!

Charged without problems | 🚘Mitsubishi Outlander PHEV | 🔌Type 2 Outlet 0kW

⚡⚡⚡ 50kW ⚡⚡⚡ 50kW ⚡⚡⚡ 43kW 0,17km (0,11miles)

⚡ 3,7kW ⚡ 3,7kW ⚡ 3,7kW 1,13km (0,70miles)

⚡⚡⚡ 50kW ⚡⚡⚡ 50kW ⚡⚡⚡ 43kW 1,76km (1,09miles)

⚡ 3,7kW 2,07km (1,28miles)

⚡⚡⚡ 50kW ⚡⚡⚡ 50kW ⚡⚡⚡ 43kW ⚡ 3,7kW 2,13km (1,32miles)

⚡⚡⚡ 50kW ⚡⚡⚡ 50kW ⚡ 3,7kW 2,21km (1,37miles)

⚡⚡ 22kW 2,31km (1,44miles)

⚡ 3,7kW ⚡ 3,7kW ⚡ 2,3kW 2,34km (1,45miles)

⚡⚡⚡ 50kW ⚡⚡⚡ 50kW ⚡⚡⚡ 43kW 2,42km (1,50miles)

⚡ 3,7kW 2,49km (1,55miles)