Såg att det var nya stolpar enligt bild som jag laddat upp dagens datum. Alla lyste grönt, jag hade ett kort ärende hit och hann inte prova.
Did not charge
Januari och +1 grader ute. Laddade med 44 kW utan problem.
Charged without problems | 🚘Nissan Leaf | 🔌CHAdeMO 50kW
Fungerar mycket bra, inga problem.
Charged without problems | 🚘Hyundai Ioniq Electric | 🔌CCS EU 50kW
Laddade utan problem innan vi beger oss inåt landet mot Kiruna.
Charged without problems | 🚘Tesla Model X | 🔌CHAdeMO 50kW
Laddade utan problem, fyllde på sista lilla skvätten innan vår slutdestination nåddes - 21 timmar efter vi startade resan...
Charged without problems | 🚘BMW i3 | 🔌CCS EU 50kW
Kunde ladda efter ett par försök, chademo kontakten behöver sitta väldans långt in för att stationen inte ska ge felmeddelande. Med lite tålamod går det fint.
Charged with problems | 🚘Nissan Leaf | 🔌Chademo
funkar fortfarande inte, laddar 3-4 sekunder och klagar sen på kommunikationsfel.
Kom från luleå 43% kvar 28/10
Snabben fungerade inte, folk från piteå energi var på plats funkade inte
Laddade tidigare någon vecka, det går inte att ladda 2st bilar smtidigt måste ordnas
mycket besviken
Could not charge | 🚘Nissan Leaf | 🔌CHAdeMO 50kW
Snabbladdaren fungerar ej, får felrapport "kommunikationsfel vänligen slå av bilen" när jag försöker med CHAdeMO, laddar på vanliga 16A uttaget tillsvidare.
Snabbt o smidigt.
Charged without problems | 🚘E-golf | 🔌Ccs
Tack Jan Tore - vi har nu uppdaterad informationen och tagit bort 400V 16A uttagen.
Jag försökte at ladda här på min resa från Kirkenes till Oslo. Jag behövde snabb laddning för att komma fram till Umeå på dagens etapp. När jag kom till Pite Energi hittade jag bara Typ1 kontakt och när jag frågade var jag kunde hitta 400V 16A så var det ingen som viste det. De var heller inte hjälpsamma med att hitta en kontakt. Jag reste därifrån utan at få laddat min Tesla.